Mobilpolitik på Christianshavns Døttreskole

På Christianshavns Døttreskole har vi fokus på trivsel, socialt samvær og faglig opmærksomhed. Derfor har vi på skolen en mobilpolitik.

0.-9. klasse

Mobiltelefonen afleveres på lydløs tilstand til læreren ved skoledagens start. Den opbevares i mobilskabe, som findes i alle skolens lokaler. Mobiltelefonen udleveres igen efter endt skoledag.

Mobilen kan i nogle fag med fordel bruges som arbejdsredskab. I disse tilfælde anvendes telefonen efter aftale med den enkelte lærer, og telefonen afleveres efterfølgende og placeres igen i mobilskabet.

Smart Watches afleveres og udleveres på samme måde som mobiltelefoner.

Hvis du som forælder har brug for at sætte dig i kontakt med dit barn i skoletiden, skal du ringe til skolens kontor.

Toppen gælder samme regler som i skoletiden. Telefonen opbevares fortsat i klassens mobilskabe og hentes først, når eleven skal hjem. Her kommer du i kontakt med dit barn ved at ringe til Toppens kontor.